Ανάληψη Υπηρεσίας Αναπληρωτή (έντυπα και οδηγίες)

Παρακαλούνται οι αναπληρωτές ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ/ΕΕΠ/ΕΒΠ που θα αναλάβουν υπηρεσία στις σχολικές μονάδες τοποθέτησής τους στις 7-9-2023 και στις 8-9-2023 :        

να συμπληρώσουν όλα τα έντυπα που θα κατεβάσουν από το mail, να τα υπογράψουν πρωτότυπα και στη συνέχεια να τα καταθέσουν στη σχολική μονάδα που θα αναλάβουν υπηρεσία

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί:

  1. Το σύνολο των εντύπων πρόσληψης καθώς και των δικαιολογητικών όπως αυτά έχουν αναρτηθεί σε προηγούμενη ανακοίνωση της Δ.Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ και έχουν αποσταλεί στο mail, θα κατατεθούν στη Σχολική Μονάδα Τοποθέτησης τους κατά την ανάληψη υπηρεσίας τους ( σε περίπτωση τοποθέτησης σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη γίνεται στη Σχολική Μονάδα με τις περισσότερες ώρες).
  2. H ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 12μ. καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας στη δομή ή τη σχολική μονάδα τοποθέτησης, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργείται η απαραίτητη επεξεργασία για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, και η αποδοχή ψηφιακής σύμβασης από τους αναπληρωτές, μέσω της εφαρμογής (η είσοδος γίνεται με κωδικούς TAXINET) της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του τη συγκεκριμένη ημέρα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκέπτεστε την ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΑ

https://www.minedu.gov.gr/anaplirotes

Οδηγίες για Διευθυντές/ντριες - Προϊσταμένους/ες Σχολικών Μονάδων σχετικά με ενέργειες στο myschool - Υπογραφή Σύμβασης (Δείτε το στο YouTube)

on 31 August 2023
Created: 31 August 2023
Last Updated: 31 August 2023