Ανακοινοποίηση στις Οδηγίες για την διαδικασία των μεταθέσεων και την υποβολή δικαιολογητικών

Ανακοινοποίηση ως προς τη σελίδα υποβoλής αίτησης μετάθεσης.

Η σωστή διεύθυνση είναι: https://teachers.minedu.gov.gr

 

Υποβολή αίτησης μετάθεσης:

1. Προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση μετάθεσης μέσω https://teachers.minedu.gov.gr, (αφού διαβάσουν πρώτα προσεκτικά την εγκύκλιο των μεταθέσεων -έχει αποσταλεί στις σχολικές μονάδες και έχει αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα της ΔΙΠΕ Αχαΐας- καθώς και τις οδηγίες χρήσης της ηλεκτρονικής φόρμας που έχουν αναρτηθεί στο https://teachers.minedu.gov.gr ) πρέπει να εισέλθουν με τους προσωπικούς κωδικούς ως χρήστες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και αφού πρώτα ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων που εμφανίζονται στις καρτέλες Μητρώο και Υπηρετήσεις, να μεταβούν στην καρτέλα Αιτήσεις Μετάθεσης :

α) αρχικά να δημιουργήσουν νέα αίτηση πατώντας το κουμπί + Προσθήκη

β) αφού συμπληρώσουν/ελέγξουν τα απαραίτητα πεδία να πατήσουν το κουμπί Προσωρινή Αποθήκευση, συμπληρώνοντας στο πεδίο Παρατηρήσεις την περιγραφή των δικαιολογητικών που θα στείλουν ηλεκτρονικά (ΠΡΟΣΟΧΗ: πατώντας Προσωρινή Αποθήκευση η αίτηση ΔΕΝ υποβάλλεται ακόμη, παρά αποθηκεύεται για μελλοντική επεξεργασία).

γ) εάν σε μεταγενέστερο χρόνο θελήσουν να διορθώσουν τα στοιχεία της Προσωρινά αποθηκευμένης αίτησης τους (φυσικά πριν την Οριστική υποβολή) θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί Διόρθωση.

δ) όσον αφορά αιτήσεις για βελτίωση - οριστική τοποθέτηση, τονίζεται ότι ΔΕΝ καταχωρούνται στη φάση αυτή τα σχολεία προτίμησης.

ε) η αίτηση θεωρείται καταχωρημένη ΜΟΝΟ μετά την ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ που γίνεται πατώντας το αντίστοιχο κουμπί Οριστικοποίηση.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

1. Όπως επισημαίνεται και στις σχετικές οδηγίες, εάν έχει γίνει Οριστικοποίηση της αίτησης ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να να την τροποποιήσει.

2. Πατώντας το κουμπί Ανάκληση,η οριστικά κατατεθειμένη αίτηση ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ και ο εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΝΕΑ στην ίδια κατηγορία μεταθέσεων.

Αποστολή δικαιολογητικών:

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης (υπενθυμίζεται ότι θα πρέπει στο πεδίο Παρατηρήσεις να έχουν περιγραφεί τα δικαιολογητικά που θα αποσταλούν ηλεκτρονικά), θα πρέπει, όσον αφορά τα δικαιολογητικά που πρέπει να σταλούν στην ΔΙΠΕ Αχαΐας, να σταλούν με ένα από τους παρακάτω τρόπους:

α) είτε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που υπάρχει στην ιστοσελίδα της ΔΙΠΕ Αχαΐας (στο κάτω αριστερά μέρος της σελίδας, πατήστε στο εικονίδιο με τίτλο: Υποβολή Αιτημάτων/αρχείων/δικαιολογητικών,

β) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ακολουθώντας τα όσα αναγράφονται στις οδηγίες χρήσης.

Επισήμανση:Εδικά για την έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να μεταβούν στην ιστοσελίδα www.ermis.gov.gr -> (στο πάνω αριστερά μέρος της σελίδας) Σύνδεση (είσοδος με κωδικούς taxisnet) -> ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Κατηγορία 2-> 7. Χορήγηση βεβαίωσης οικογενειακής κατάστασης (Εθνικό Δημοτολόγιο). Με αυτό τον τρόπο το πιστοποιητικό εκδίδεται άμεσα σε ηλεκτρονική μορφή και μπορεί να αποθηκευθεί τοπικά στον υπολογιστή του εκπαιδευτικού.

Τονίζεται ότι όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν στείλει πρόσφατα (εντός τριμήνου) δικαιολογητικά (οικογενειακής κατάστασης, εντοπιότητας, συνυπηρέτησης, βεβαίωση φοίτησης τέκνου κλπ) θα πρέπει να να στείλουν με έναν από τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, ΕΙΤΕ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ επικαιροποίηση των υπηρεσιακών-ατομικών-οικογενεικών τους στοιχείων ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

Από τη Γραμματεία του ΠΥΣΠΕ

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (ΟΔΗΓΙΕΣ.doc)ΟΔΗΓΙΕΣ.doc 21 kB
on 21 February 2017
Created: 21 February 2017
Last Updated: 21 February 2017